21.9.16

LAURA VA A POR TODAS. Bilogia Laura 1. Marta Francés (ressenya en català)

La Laura sempre va somiar amb casar-se. Per això, l'enllaç de la seva millor amiga és un moment agredolç, perquè serà l'única del grup que anirà sense acompanyant. Però allà coneixerà el Mateu i descobrirà que la química amb ell és explosiva i irresistible. L'únic problema és que ell viu a Barcelona i ella a Saragossa.






Pincha sobre la bandera para leer la versión en castellano

FITXA
TÍTOL Laura va a por todas
Bilogia Laura 1
AUTOR Marta Francès
EDITORIAL DeBolsillo
PÀGINES 216
ANY 2016
GÈNERE Romàntic

OPINIÓ PERSONAL

Laura va a por todas es va publicar aquest juliol. Em va agradar la portada, que no deixava cap dubte del que trobaria entre les pàgines de la novel·la: romàntica contemporània. Però no va ser fins fa uns dies que el vaig llegir. El meu retorn de les vacances ha estat una mica estressant, m'he sentit desbordada per aterrar a la rutina tardanament i, francament, de les múltiples lectures que tenia pendents només em venia de gust alguna cosa lleugera, que em divertís i em fes desconnectar del retorn a les obligacions.

Laura va a por todas va complir àmpliament el meu objectiu: entretenir-me i distreure'm, sense aturar-me a pensar en res més. I només per això ja la recomano encaridament.

La Marta Francés ens agafa i ens submergeix en una història que des del principi us agradarà. Partint del principi "d'un casament surten noces", munta una trama divertida sobre una relació a distància. És fresca, fàcil i ràpida. La lectura us durarà un sospir. M'he rigut, m'ha entendrit i m'ha fet valorar el poder de la literatura com a pur entreteniment.

Els personatges estan molt definits. Ens descriu arquetips per després donar-li una volta de rosca. Tenim a la madrastra, el que lliga, la sogra... però en aquesta novel·la els arquetips se surten una mica del guió. Ja ho veureu.

La Marta Francés sorprèn amb aquesta novel·la, en petits detalls, tant amb girs inesperats dels personatges com amb un final inesperat que et fa pensar.

He advertir-vos d'una cosa important: si sou rarets com jo, i abans de llegir un llibre, us llegiu la sinopsi, la dedicatòria, l'ÍNDEX... us recomano que en aquest cas ho deixeu per al final. NO SUCUMBIU. Manteniu-vos ferms i no llegiu ni el títol dels capítols finals, perquè n'hi ha un en concret que us donarà una pista sobre el que passarà, i crec que és millor que la sorpresa us enxampi llegint...

Demà 22 de setembre surt la segona part d'aquesta bilogía, Laura llega al final del camino, ja que la primera part ens ha deixat enmig del conflicte romàntic de la història, tot i que ens ha donat l'oportunitat de marcar el dia 22 en el calendari. Si no heu començat a llegir Laura va a por todas, esteu de sort, perquè quan el final us copegi i us quedeu sense respirar de la impressió... tan sols haureu de buscar Laura llega al final del camino, on podrem llegir el desenllaç.

Estic comptant les hores que falten per poder-lo comprar a les plataformes digitals. I és que, encara que és una novel·la fàcil sense pretensions, està ben escrita i ha aconseguit que la seva història m'atrapi sense remei. Tinc ganes de saber de la Laura i del Mateu. Què passarà a les seves vides?

Voleu submergir-vos en una història d'amor amb escenes molt divertides (encara ric amb l'acudit que explica la Laura en una situació... diguem... convencional), amb escenes tendres, amb escenes una mica pujades de to...? Doncs llegiu la seva història; per part meva, quan acabi Laura llega al final del camino, seguiré llegint aquesta escriptora, que m'ha captivat. Espero que us agradi.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada