13.6.16

Novetats editorials juny 2016



(04/06/16) 
Elísabet Benavent
Mi isla
(narrativa romàntica)...

(06/06/16)
Olivia Ardey
Un verano en la Provenza
(narrativa romàntica) 






(02/06/16)
Kiera Cass
La Corona
(narrativa juvenil)






(21/06/16)
Sylvia Day
De carne y hueso
(narrativa eròtica)








(20/06/16)

Abbi Glines
Mientras dure
(narrativa juvenil)







(02/06/16)
Ana Cantarero
Miss zapatos de lujo
(Chick Lit)

(02/06/16)
Clare Makintosh
Te dejé ir
(thriller)





(02/06/16)
Baptiste Beaulieu
Un taxi a la felicidad
(narrativa contemporània)









(06/16)
Jacinto Rey
Dile a Marie que la quiero
(narrativa històrica, misteri i terror)







Neil Gaiman
Trigger Warning
(relats curts fantàstics)
(només disponible en anglès)




2 comentaris:

  1. Hola Carme,
    Just estic llegint Un verano en la Provenza i em té veritablement atrapada. Dels altres, em crida l'atenció Un taxi a la felicidad.
    Gràcies per la informació.
    Petons ;)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Angelica, jo encara no he començat "Un verano en la Provenza" i en tinc moltes ganes. Aquest dissabte 18 de juny hi ha el Club de Lectura a La Casa del Libro de Passeig de Gràcia de Barcelona, vindrà l'Olivia Ardey i no me'n podré estar de comprar-lo en paper perquè me'l signi, però estic desitjant començar-lo, totes les crítiques que he llegit són fantàstiques. El que sí que he llegit és "La isla" d'Elisabet Benavent, i m'ha encantat. Ara mateix estic llegit "La Corona", el final de la saga "La selección" i m'està agradant molt. Abbi Glines m'encanta, per tant, tinc curiositat per saber què tal estarà la seva nova novel·la. Sylvia Day em va decebre amb el final de la saga Crossfire, però suposo que amb aquesta nova novel·la tornarà a reprendre l'estil que la caracteritza. I l'altre que tinc curiositat és "Miss zapatos de lujo", vull veure si val la pena o no. Ja aniré explicant...

      Elimina